Thursday, 7 June 2012

THE GREEN LAKE

IMG_2860x
IMG_2863x
IMG_2858
IMG_2853
IMG_2887
Uwielbiam proste i uniwersalne ubrania. Takich mam najwięcej i takie najczęściej noszę. Spódnica MARIOS jest najpiękniejszą rzeczą w mojej szafie i mimo, że nie jest ani dżinsami, ani czarnym topem - uwielbiam ją. Ubrania Mariosów są naprawdę wyjątkowe, a wszystkie osoby, które je widziały albo mają, mogą to potwierdzić. Ja wciąż czekam, aż jakiś concept store zaprosi chłopaków do sprzedaży ubrań u siebie, bo sklepy online nie dają możliwości dotknięcia i poczucia na własnej skórze fenomenu ich ubrań.
Możecie kupić ubrania MARIOS tutaj.

//I love simple, everyday clothes. I have most of these clothes and these I usually wear. MARIOS skirt is the most beautiful thing in my wardrobe - I love it. Their clothes are really unique, and all the people who saw or wore them, know it.
You can buy MARIOS at Slam Jam Shop.



top/ZARA, pleated skirt/MARIOS, heels/Aldo, brancelets/h&m, StereoStore, sunnies/h&m, vintage bag

39 comments:

  1. Oliwka, dawno kupiłaś tę bluzkę w Zarze? Wyglądasz jak zwykle fenomenalnie! I tej spódnicy zazdroszczę...chlip chlip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na zimowych wyprzedażach, ciocia mi znalazła, a szukałam jej wszędzie! :))

      Delete
  2. Spódnica jest przepiękna. Znam rzeczy MARIOS są obłędne.

    ReplyDelete
  3. Rewelacja, w ogóle bardzo pasujesz mi do tego, co MARIOS tworzy.

    ReplyDelete
  4. podziwiałam ich ubrania tylko w internecie ale i tak jestem zakochana. piękne wykorzystanie trendu na full printy. czekam na kolejne zestawy z tą spódnicą.

    ReplyDelete
  5. Cała kolekcja ubrań Mariosów z nadrukami-zdjęciami Kuby Dąbrowskiego jest fenomenalna. Też żałuję, że nie ma ich w żadnym concept storze w Warszawie (a przynajmniej o tym nie słyszałam), mimo że i tak musiałabym trochę na te ubrania odkładać ;). Ale na pewno są tego warte.
    Wyglądasz idealnie. Dawno nic tak bardzo mi się nie podobało!

    ReplyDelete
  6. waw you are fresh and elegant! what a wonderful skirt!! fan!
    s

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz! Spódnica jest niezwykła, a buty też mają w sobie to "coś".

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. To prawda, ciuchy od Mariosa są niebywałe. Miałam to szczęscie je sobie podotykać, a nawet porozmawiać z samym projektantem odnośnie wytapiania nadrówków i zdjęć na materiale. Ta spódnica to istne marzenie

    ReplyDelete
  9. Spódnica prosta, ale niebanalna. Cudo.

    ReplyDelete
  10. wow, amazing outfit! I love your skirt! :-)

    xxHelene//Feelingfabulous

    ReplyDelete
  11. Spodnica ma piekny wzor i lubie drobny plis, niestety strasznie pogrubia choc jestes bardzo szczupla dziewczyna.

    ReplyDelete
  12. 'Jezus Maria! jaka spódnica!' - krzyknęła i dopiero potem poszła doczytać posta:)

    ReplyDelete
  13. Mimo, ze nie wiem czy odważyłabym się ubrać taką spódnicę to bardzo mi się podoba! ): Może dlatego, ze świetnie pasuje do Ciebie i do twojego stylu i dltaego, ze zestawiłaś ją razem z tą niesamowitą bluzką (ma przepiękny tył!)

    ReplyDelete
  14. jesteś niesamowita! Strasznie zazdroszczę spódnicy od MARIOS. Jest stworzona dla Ciebie!

    ReplyDelete
  15. love your style! it reminds me my favorite designers - jil sander, calvin klein, kenzo...and beside other bloggers your style is timeless. you are just outstanding and i wish you the best!:)

    ReplyDelete
  16. jejku zagięłaś mnie tym setem! wyglądasz zniewalająco i tak jak ty jestem wielką miłośniczką uniwersalnych ubrań pasujących dosłownie do wszystkiego! Piękny look!

    Zapraszam,u mnie tez minimalistycznie :)
    movesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. mnie się strasznie podobają buty. Ale i cały look jest bardzo odważny:)
    pozdrawiam, throughmystyle-julia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. troche drogo...

    ReplyDelete
  19. Ta spódnica to nie tylko kawałek materiału, ale również przenośny kawałek wakacji i poprawiacz nastroju.Cudo.

    ReplyDelete
  20. niesamowita spódnica! ;)

    ReplyDelete
  21. jestem pod wrażeniem, kolejny raz

    ReplyDelete
  22. TO JEST CZYSTE PIEKNO
    uwielbiam absolutnie wszytsko w tym zestawie, najbardziej spodnice i buty. cudo!

    ReplyDelete
  23. przepięknie i profesjonalnie. taki styl trzeba mieć we krwi. byłam na stronie marios'a, to Ty jesteś na zdjęciach nowej kolekcji? na pewno Ty! :-)

    ReplyDelete
  24. Twoja najlepsza stylizacja!

    ReplyDelete
  25. zakochałam się w tej spódnicy!

    ReplyDelete
  26. Kilka dni temu przeglądałam ich stronę i pomyślałam, że kolekcja Nowhere jest po prostu wspaniała i nosiłabym każdą rzecz, która w niej się znajduje! Nie mogę uwierzyć, że masz właśnie tę super-convertable spódnicę! Oh oh oh, jeśli dodatkowo piszesz, że warto, poważnie zastanawiam się nad kupnem :)

    ReplyDelete
  27. Nie mogę uwierzyć, że masz tę super convertible spódnicę! Kilka dni temu zachwycałam się kolekcją Nowhere, nosiłabym z niej dosłownie każdą rzecz. Oh oh oh, teraz zastanawiam się poważnie nad zakupem :)

    ReplyDelete
  28. mieć na sobie zdjęcia Dąbrowskiego - wow!
    świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete